Follow Us @seri.mahani

Oct 2, 2017

Cepat MELEKAT dengan PB!

Mana la nak tahu subur kak, tak de la nak rancang2. Tau2 lekat je.

Dulu anak 1st lambat nak dapat lepas 2 tahun. Last sekali lekat dengan izin Allah lepas cuba Premium Beautiful jugak.

Yg ni cuma nak kekal kan berat badan dan pasang badan dari lepas pantang je sampai sekarang. Pasang badan dah dapat, tak tau boleh subur macam ni sekali.

 Alhamdulillah dengan izin Allah lagi sekali, tuhan bagi rezeki ke-dua melalui ikthiar PB. Gantung dulu la PB nih pakai nanti lepas bersalin untuk berpantang.

Terima kasih kepada si pemakai tegar PB ni yang sudi berkongsi cerita bagaimana dia berikhtiar untuk hamil dengan Premium Beautiful.