Follow Us @seri.mahani

Dec 31, 2012

2012

9:30 AM 0 Comments
Today is the last day of 2012..
 
 
Never ever imagine that my 2012 was going with
bitter..hard..gloomy..
 
 
But I accept all the qada n qadar Allah..redha!
 
 
BUT
 
Do I have to give up??
 
a big NO!!
 
 
“I believe that everything happens for a reason. People change so that you can learn to let go, things go wrong so that you appreciate them when they're right, you believe lies so you eventually learn to trust no one but yourself, and sometimes good things fall apart so better things can fall together.” - MM
 
 
 
Hold your head up because you have every right to. Tell yourself you are a great individual and believe in yourself, for if you don’t believe in yourself, it will be hard for others to believe in you. 
You can make your life anything you wish. 
Create your own life and then go out and live it with absolutely no regrets. 
And finally, enjoy looking forward to learning a new lesson each day and enjoying the journey!!!

 
Happy new year 2013..
 
puanseri
 
 
 


Dec 28, 2012

Pergi tak kembali..

10:00 AM 2 Comments
Harini genap sebulan pemergian bapak..cepat je masa berlalu..
 
Rasa macam tak percaya..terngiang2 lagi tengking herdik bapak..bapak sangat garang..kalau salah masak pn boleh kena marah..apalagi kalau bab2 pelajaran..tapi itu dulu...
Sekarang dah takde sapa nak tegur, nak bising kalau masak lewat..hmmmm

18hari di Hospital Putrajaya akibat serangan strok, bapak menghembuskan nafas yang terakhir pada pukul 1.55am 28 Nov 2012. Jenazah kemudiannya terus di bawa pulang ke kampung untuk disemadikan di sebelah pusara mak.



Terima kasih pada semua yang datang menziarah, ucapan dan doa.
 
Terima kasih Allah kerana beri kami kesempatan untuk menjaga bapak di saat-saat akhir.
 
Terima kasih kepada adik beradik yang sama-sama menjaga bapak..kakak ipar dan juga abang ipar yang turut menjaga bapak seperti keluarga sendiri..takde sebarang rungutan dan keluh kesah bila sama-sama susah bergilir menjaga bapak..Alhamdulillah PS dikurniakan satu keluarga yang cukup memahami dan bertolak ansur antara satu sama lain.
 
To my dearest husband, thanks so much..
 
 
 
..........hanya doa dapat ku kukirimkan semoga tenang dan damai kau di sana...... 
 
 
AlFatihah
 
puanseri
 

Dec 27, 2012

Back to biz!

4:30 PM 0 Comments
It was a longgg silence...
but biz run as usual..demand is still there..
 
Internet marketing with no time limit..no boundaries..
messages, queries and orders still coming in..
 
and my HOT entries still on the GOOGLE 1st page..yayayeii!
 
 
 
 
 
Hurry..2012 will ended soon..
 
Grab now..
while CASH rebate still last!
 
Do contact me for FREE fitting/trial or consultation..
 
puanseri
0163223094
 
 


Hidup perlu diteruskan

9:30 AM 0 Comments
Rindu nak menulis kat 'diari' nih. Lama dah rasanya terbiar sepi. Seumur hidup PS tak pernah ada diari. Nak tulis apa pn tak tahu, takde perkara menarik yang nak dikongsi. Nak tulis fesyen, mmg PS sgtlah outdated. Nak tulis pasal travel, kemana sajalah PS pernah sampai.

Tapi dengan blog nih PS dapat berkongsi kisah suka dan duka pada yang sudi membaca. Kadang, bila dapat meluahkan apa yang terbuku buat PS rasa tenang dan boleh menarik nafas lega. Seolah ada orang lain yang sudi meminjamkan telinga untuk mendengar dan bahu untuk bersandar.

PS nak ucap terima kasih pada kawan-kawan yang banyak memberi sokongan di saat PS lalui masa-masa sukar ini. Hanya Tuhan yang dapat membalas jasa korang. PS rasa bersyukur sangat dikelilingi dengan orang-orang yang sentiasa memberi galakan dan semangat.

Walauapapun yang terjadi, hidup perlu diteruskan..semoga PS terus kuat dan tabah menghadapi hari-hari mendatang!